صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

واکنش‌ مراجع تقلید به شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه

  • کد خبر: ۲۲۹۱۲۹
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲
پس از اعلام رسمی خبر شهادت سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه ایشان در حادثه سقوط بالگرد در آذربایجان شرقی مراجع تقلید این حادثه دردناک را به ملت و دولت ایران تسلیت گفتند.

به گزارش شهرآرانیوز، به دنبال تایید شهادت رئیس جمهور و هیات همراه در حادثه سقوط بالگرد مراجع تقلید در پیام هایی جداگانه این ضایعه را به دولت و ملت ایران تسلیت گفتند.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی: رئیس‌جمهور در ادای وظیفه و خدمت کوتاهی نکرد

خبر حادثه دلخراش و شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران جناب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان ایشان (رحمة الله علیهم) موجب تأسف و تألم شدید گردید.

ایشان در سال‌های طولانی و در عرصه‌های مختلف، خادم مردم و مکتب اهل بیت (علیهم السلام) بود و در ادای وظیفه و خدمت کوتاهی ننمود. وی نمونۀ بارز از مسئول متعهد و مخلص انقلابی بود و مواضع آگاهانه و توأم با حریت او در سراسر جهان مایۀ عزت و سربلندی امت اسلام گردید و مردم شریف ایران و بسیاری از مظلومان عالم او را هرگز از یاد نخواهد برد.

پیام تسلیت آیت‌الله جوادی‌آملی

آیت‌الله جوادی‌آملی:

سانحه سنگین و رخداد تلخ ارتحال شهادت گونه رئیس جمهور و امام جمعه گرامى تبریز و وزیر امور خارجه ارجمند و سایر همراهان موجب تألم شد.

این مصیبت را به رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران و بازماندگان تسلیت و مغفرت و اجر شهادت را براى سالکان به مقصد رسیده و خادمان به شهود مقصود بار یافته خواهان و استوارى ایران اسلامى را از خداى سبحان مسئلت دارم.

پیام تسلیت آیت‌الله نوری همدانی درپی شهادت رئیس‌جمهور

آیت‌الله نوری همدانی در پیام تسلیتی اعلام کرد: مرحوم شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی (رضوان الله علیه) تمام عمر را با اخلاص و دیانت و تواضع صرف خدمت به مردم و انقلاب کرد و در این مسیر فردی خستگی ناپذیر بود و در همه عرصه‌ها چه در دستگاه قضا و چه در دوران ریاست قوه مجریه صادقانه عمل نمود و آنچه بنده از ابتدای آشنایی در سال ۵۴ تا به امروز در او دیدم و شهادت می‌دهم اینست که رضای خدا را در امور در نظر می‌گرفت و معتقدم شهادت او پاداش این خدمات خالصانه بوده است.

جنتی: رئیسی نمونه تمام و کمال مدیران انقلابی و ولایی بود

رئیس مجلس خبرگان رهبری:

اینجانب ضمن ابراز ناراحتی و همدردی با ملت شریف ایران، شهادت آیت‌الله رئیسی و مجموعه هیئت همراه را محضر رهبر انقلاب و مردم عزیز ایران اسلامی تسلیت و تعزیت می‌گویم و از درگاه خداوند منان، علو درجات و حشر با اهل بیت «علیهم السلام» را برای این شهدای عزیز مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت آیت‌الله سیستانی برای شهادت رئیس‌جمهور

آیت‌الله سیستانی، مرجعیت عالی قدر شیعیان در عراق، شهادت رئیس‌جمهور و وزیر خارجه ایران را تسلیت گفت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.