صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از فعالیت پاکبانان در سه شیفت برای پاکسازی معابر پس از سیلاب روزهای گذشته خبر داد.

به گزارش شهرارانیوز؛ احسان نجاری مقدم گفت: با توجه به رخداد سیلاب روز‌های گذشته در مشهد و با هدف خدمت‌رسانی هرچه بهتر و نگهداشت سیما و منظر شهری به حالت اولیه، نیرو‌های خدمات شهری و ادوات و تجهیزات تعدادی از مناطق بصورت معین در مناطق و نقاط بحرانی شهر بکارگیری شدند و در حال فعالیت هستند.

نجاری مقدم با اشاره به برگزاری مراسم تشییع شهید آیت‌الله رئیسی در مشهد طی روز‌های آینده، ادامه داد: به همین منظور پاکبانان خدوم شهرداری برای پاکسازی معابر شهری که درگیر سیلاب بودن به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و مجموعا از روز‌های گذشته ۲۴ هزار نفر روز، فعالیت لایروبی و پاکسازی پس از سیلاب در مشهد انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مسیر‌های فعالیت نیرو‌های خدمات شهری، محور بزرگراه شهید قاسم سلیمانی تا پل حافظ و منطقه سیدی است که بیشترین درگیری را در سیل داشتند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد اضافه کرد: این اقدامات با بکارگیری بیش از ۴۷۰ خودروی عملیاتی شامل ماشین‌آلات تخصصی خدمات شهری و مدیریت پسماند، ماشین‌آلات و پمپ‌های سازمان آتش‌نشانی، تانکر‌ها و دیگر تجهیزات مورد نیاز در حال انجام است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.