صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: شهر مشهد برای میزبانی هر‌چه باشکوه‌تر، مهیای حضور شهید‌جمهور می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی یعقوبی با توجه به اینکه مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر حضرت آیت‌الله رئیسی، پنجشنبه سوم خرداد ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود، شهر مشهد برای میزبانی هرچه باشکوه‌تر این مراسم، مهیای حضور شهیدجمهور می‌شود.

وی گفت: پاکبانان خدوم شهرداری برای پاک‌سازی معابر شهری در مسیر مراسم تشییع، با به‌کارگیری ۶۰ دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات تخصصی خدمات شهری و مدیریت پسماند، در سه شیفت فعالیت دارند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: تمامی پرچم‌های الوان از سطح شهر جمع‌آوری شده و پرچم‌های مشکی جایگزین شده است و پرچم‌های ایران نیز به حالت نیمه‌افراشته درآمدند.

به گفته وی، ۸۰۰ نفر نیروی فضای سبز در محورهای اصلی و منتهی به حرم مطهر از روز گذشته در حال بازپیرایی و رسیدگی به فضای سبز موجود هستند.

وی یادآور شد: روز مراسم نیز ۱۰۰ درصد نیروهای خدمات شهری در سطح شهر آماده‌باش هستند و ۱۵۰۰ نیروی کارگری و کارشناسی خدمات شهری همراه با ۳۰۰ نیروی فضای سبز در خیابان امام‌رضا(ع) و مسیر برگزاری تشییع، آماده خدمت‌رسانی به شرکت‌کنندگان در مراسم خواهند بود.

همچنین ۳۲۰ نیروی رفع سدمعبر و انضباط شهری برای برقراری نظم و سهولت رفت‌و‌آمد عزاداران در معابر مستقر هستند.

ارزیابی و اقدمات لازم ایمنی در خیابان امام‌رضا(ع) برای حضور خیل عظیم مردم عزادار مشهد مقدس، انجام شده و ضمن افزایش ظرفیت ایستگاه‌های آتش‌نشانی اطراف حرم مطهر، در روز مراسم، ۱۵۰ آتش‌نشان به‌همراه ۳۵ دستگاه خودرو از میدان پرواز در بولوار فرودگاه تا حرم مطهر مستقر خواهند بود.

#خدمات_شهری

@Mardom_negar8

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.