صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: بارش باران از عصر امروز در مناطق مختلف این استان آغاز می‌شود و روز پنجشنبه (فردا) مشهد و بیشتر نواحی خراسان‌رضوی را فرامی‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، زهرا آهنگرزاده در خصوص شرایط جوی مشهد و خراسان‌رضوی، اظهار کرد: بارش‌ها در مشهد از عصر فردا با شدت بیشتر و به‌صورت رگباری خواهد بود.

وی ادامه داد: بارش‌ها و ناپایداری وضعیت جوی تا اوایل هفته آینده در خراسان‌رضوی ادامه دارد و در همین مدت، روند تدریجی افزایش دما نیز در استان وجود خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی تصریح کرد: وزش باد یکی دیگر از پدیده‌های جوی در استان است که در این مدت به‌تناوب و با شدت و ضعف در مناطق شرقی و مرکزی استان غالب خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در شبانه‌روز گذشته، فریمان با کمینه دمای ۸ درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای ۳۴ درجه به‌ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند و در همین مدت، کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۴ تا ۲۴ درجه را به ثبت رسانده است.

آهنگرزاده اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۱۷ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، امروز بین ۱۴ تا ۲۱ درجه در نوسان خواهد بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.