صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: بارش باران و مه‌گرفتگی در جاده‌های ۱۲ استان کشور پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد شیرانی در تشریح وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: در برخی محور‌های استان‌های مازندران، گلستان، قزوین، گیلان و خراسان شمالی بارش باران گزارش شده است.

وی با اشاره به مه‌گرفتگی افزود: همچنین در برخی از محور‌های استان‌های البرز، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، زنجان، سمنان، قزوین، مازندران، همدان و گلستان مه‌گرفتگی اعلام شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره جاده‌های شمالی کشور ادامه داد: تردد در محور هراز، فیروزکوه، چالوس، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین–رشت روان است، اما بارش باران و مه‌گرفتگی در این محور‌ها داریم.

شیرانی درباره وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها گفت: ترافیک در آزادراه قزوین–کرج، کرج–تهران محدوده‌های پل کلاک و وردآورد و در محور شهریار–تهران محدوده شهرقدس نیمه‌سنگین است.

وی در پاسخ به این پرسش که کدام محور در حال حاضر مسدود است، بیان کرد: محور شریانی خرم‌آباد–پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد–کوهدشت و آزادراه خرم آباد–پل‌زال انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا به رانندگان توصیه کرد که در مه‌گرفتگی جاده‌ها، از چراغ‌های مه‌شکن و نوربالای خودروی خود استفاده کرده و با صبر بیشتری رانندگی کنند. همچنین رعایت فاصله طولی مناسب و استفاده از برف‌پاک‌کن در روز‌های بارانی باید مدنظر رانندگان قرار گیرد.

شیرانی با اعلام شماره‌تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر، حتماً با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.