صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت:زائران و شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهید جمهور در بازگشت به شهرهای خود تعجیل نکنند.

محسن ذاکریان عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز افزود: با توجه به سیل حضور زائران حاضر در مشهد برای برگشت به شهرهایشان و با توجه به اینکه بیش از۹۰ درصد با خودروی شخصی به مشهد سفر کردند، درخواست داریم این عزیزان در بازگشت از شتاب و خستگی خودداری و با آرامش در طول یکی، دو روز آینده باز گردند تا شاهد حوادث جاده‌ای نباشیم.

وی با بیان اینکه هزار و ۸۳۷ نفر از حاضران در آیین تشییع شهیدجمهور توسط نیرو‌های هلال احمر امدادرسانی شدند، ضمن قدردانی از تمامی مردم شریف و هموطنان به واسطه اینکه بزرگترین تجمع انبوه چهل سال گذشته را امروز در مشهد رقم زدند، گفت: با توجه به حضور و همکاری موثر نیرو‌های امدادی شاهد کمترین آسیب بین حاضران و شرکت کنندگان بودیم.

وی ادامه داد: از زمان آغاز مراسم تشییع تا ساعت ۱۸ امروز تعداد ۶۲۴ نفر در ازدحام جمعیت مصدوم شدند که ۶۲ نفر از این شمار نیاز به انتقال به بیمارستان و مراکز درمانی داشتند که از طریق با خط سبز امدادی به سرعت توسط آمبولانس‌های پیش بینی شده انتقال یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: همچنین ۵۶۲ نفر از خدمات درمان سرپایی و ۶۵۱ نفر نیز از خدمات سلامت محور بهره‌مند شدند. وی ادامه داد: خوشبختانه در این مدت هیچ بیمار بدحالی نداشته ایم.

ذاکریان گفت: مصدومان بیشتر دچار نفس تنگی، افت فشار ناشی از حضور در ازدحام، کوفتگی بدن، شکستگی و آسیب به اندام‌ها شده بودند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.