صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۱۸ فروردین دلار صرافی ملی بازهم ثابت ماند.

به گزارش شهرآرانیوز، هم اکنون در بازار آزاد قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۵۳ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۱۶ هزار و ۴۰۰ تومان است.

 

امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و طرح قدیم ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

 

ضمن آنکه قیمت نیم سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون تومان تعیین شده و به فروش می‌رسد.

 

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۶۵۳ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار ۸۷۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۸۲۷ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۶۱۳ دلار معامله می‌شود.

 

قیمت دلار

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت دلار ۱۶ هزار و ۴۰۰ تومان، یورو ۱۷ هزار و ۸۰۰ تومان و درهم امارات ۴ هزار و ۵۸۰ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

 

صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۷ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان است.

 

گفتنی است، صرافی ملی قیمت دلار و یورو را نسبت به قیمت‌های پایانی دیروز تغییر نداده است.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.