صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف ایران و افزایش دما در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیائیان در خصوص وضعیت جوی کشور اظهار کرد: یکشنبه (۶ خرداد ۱۴۰۳) در استان‌های گیلان، مازندران، شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و برخی نقاط استان‌های اردبیل، گلستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، مرکزی، سمنان، شمال استان‌های اصفهان و یزد، جنوب ایلام، ارتفاعات استان‌های خوزستان و چهارمحال‌وبختیاری در برخی از ساعات رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد، بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: از دوشنبه تا پنجشنبه (۷ تا ۱۰ خرداد ۱۴۰۳) نیز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، در ارتفاعات استان‌های واقع در شمال غرب و ارتفاعات مرکزی البرز رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود.

ضیائیان افزود: از دوشنبه تا پایان هفته، روند افزایش دما در نوار شمالی کشور به‌ویژه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ خواهد داد.

به‌گفته ضیائیان، یکشنبه دریای خزر و دوشنبه و سه‌شنبه خلیج‌فارس مواج پیش‌بینی می‌شوند.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۷ خرداد ۱۴۰۳) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد، در بعدازظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد سه‌شنبه (۸ خرداد) صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد، در بعدازظهر افزایش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان اظهار کرد: طی فردا و پس‌فردا، شهرکرد با کمینه‌دمای ۵ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه‌دمای ۴۳ و ۴۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرم‌ترین مراکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.