صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

با توافق میان شورای نگهبان و وزارت کشور، مقرر شد ثبت‌نام نامزد‌های ریاست‌جمهوری مانند گذشته انجام شود.

به گزارش شهرآرانیوز، درپی شهادت آیت‌الله رئیسی و لزوم برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست‌جمهوری دوره چهاردهم، وزارت کشور که سال گذشته و در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی با موافقت شورای نگهبان از شیوه ثبت‌نام الکترونیکی برای جلوگیری از تراکم داوطلبان و کاهش هزینه‌های بررسی و ردصلاحیت استفاده کرده بود، بار دیگر این شیوه را برای انتخابات ریاست‌جمهوری پیشنهاد داد.

بااین‌حال باوجود تمایل و اصرار وزارت کشور به ثبت‌نام الکترونیک نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری، به نظر می‌رسد براساس توافق میان شورای نگهبان و وزارت کشور قرار است ثبت‌نام از داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری به شیوه گذشته و از طریق ثبت‌نام حضوری انجام شود.

محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور، در گفت‌وگویی درخصوص شیوه ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ثبت‌نام از نامزد‌های انتخابات از صبح روز پنجشنبه به‌صورت حضوری انجام خواهد شد.

وی گفت: پیش‌ثبت‌نام یا ثبت‌نام الکترونیکی که پیشنهاد اولیه بود، منتفی است و نامزد‌ها برای ثبت‌نام باید در وزارت کشور حضور یابند.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری ۸ تیرماه برگزار می‌شود و کاندیدا‌ها از روز پنجشنبه (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) به مدت ۵ روز تا دوشنبه (۱۴ خرداد) فرصت ثبت‌نام دارند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.