صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال وزش باد شدید در استان به ویژه نیمه غربی، جنوبی و ارتفاعات هشدار داد و گفت: استحکام سازه‌های سست و موقت بررسی شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حامد یزدی‌مهر عصر دوشنبه از صدور هشدار زرد وزش باد شدید همراه با خیزش گردو خاک در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: طبق اعلام سازمان هواشناسی این مخاطره از عصر روز دوشنبه هفتم خرداد آغاز و تا روز چهارشنبه نهم خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه منطقه اثر این مخاطره برای کل استان تهران به ویژه نیمه غربی، جنوبی و ارتفاعات استان پیش‌بینی شده است گفت: توصیه مدیریت بحران در موارد احتمال وقوع باد شدید استحکام سازه‌های سست و موقت مثل داربست‌ها و استقرار نداشتن در مکان‌های مرتفع مانند برج‌ها و دکل‌ها است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت اجتناب از پرواز گلایدر و هواپیما‌های سبک در زمان هشدار وزش باد تاکید کرد و افزود: از همه مردم درخواست داریم از توقف کنار درختان و سازه‌های نیمه تمام به طور جدی خودداری کنند.

وی توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رود‌ها را نیز مخاطره‌آمیز دانست و اضافه کرد: به مردم توصیه می‌شود در انجام امور عمرانی احتیاط لازم را داشته باشند. 

یزدی‌مهر درباره استحکام پوشش گلخانه‌ها نیز هشدار داد و گفت: هشدار زرد هواشناسی به همه دستگاه‌ها برای اتخاذ تمهیدات لازم ابلاغ شده است.

منبع: ایرنا 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.