صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هفته آینده، نتیجه قرعه‌کشی خودرو‌های برقی اعلام می‌شود

  • کد خبر: ۲۳۰۸۱۳
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
  • ۱
بالغ بر ۱۴۰ هزار نفر برای خرید خودرو‌های برقی در سامانه ثبت‌نام کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، یکشنبه سی‌ام اردیبهشت ماه، سامانه عرضه خودروهای برقی به آدرس https://evauto.ir/ به‌منظور فروش خودروهای برقی وارداتی شروع به کار کرد.

آن‌طورکه مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه، گفته بود، خرید خودروهای برقی هیچ محدودیت و شرایط خاصی نداشته و تنها شرط لازم برای ثبت‌نام، مسدود‌کردن ۱۰۰ میلیون تومان در حساب بانکی بود.

بر همین مبنا نیز استقبال خوبی از عرضه خودروهای برقی صورت گرفت؛ به‌گونه‌ای که بالغ بر ۱۴۰ هزار نفر برای خرید این خودروها در سامانه ثبت نام کردند.

با توجه به اینکه سیاست وزارت صمت عدم تشکیل صف برای تحویل خودرو بود، مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد که مقرر شده با استفاده از شیوه قرعه‌کشی و نوبت‌دهی نسبت به تحویل خودرو به ۱۰ هزار نفر اقدام کنند.

در همین راستا نیز پیگیری‌ها حکایت از آن دارد که هفته آینده نتایج مربوط به قرعه‌کشی در سامانه فروش خودروهای برقی اعلام خواهد شد. پس از اعلام نتایج، منتخبان باید نسبت به واریز وجه در زمان اعلامی، اقدام کنند. آن‌طور‌که در سامانه تأکید شده، واریزنکردن وجه حداکثر تا ۵ روز پس از فراخوان، به‌منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی به طور کلی از اولویت‌بندی سامانه خودروهای وارداتی حذف می‌شود.
منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
عجب.
چرا شرط عدم داشتن پلاک فعالو برداشتن؟ واقعا چرا؟