صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه به وقت محلی در سخنانی درباره جنگ علیه غزه گفت که اسرائیل پیشنهاد آتش‌بس جدیدی را ارائه کرده که از طریق قطر به حماس ارسال شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا روز جمعه به وقت محلی در سخنانی درباره جنگ غزه گفت: «این در مرکز تمرکز بود، پایانی پایدار برای این جنگ، جنگی که همه گروگان‌ها را آزاد می کند، امنیت اسرائیل را تضمین می‌کند، شرایط بهتری را در غزه بدون قدرت حماس ایجاد می‌کند و زمینه را برای یک راه‌حل سیاسی فراهم می‌کند که آینده بهتری را برای اسرائیلی ها و فلسطینی ها به طور یکسان فراهم می کند.»

رئیس جمهور دموکرات ایالات متحده آمریکا تصریح کرد: پیشنهاد جدید اسرائیل «نقشه راه برای آتش بس پایدار و آزادی همه گروگان ها» است.

بایدن با بیان اینکه «می داند عده ای در اسرائیل با این طرح مخالفت خواهند کرد»، ادامه داد: « این واقعا یک لحظه تعیین کننده است. حماس باید این توافق را انجام دهد. زمان پایان دادن به جنگی است که حماس شروع کرد.»

رئیس جمهور ایالات متجده آمریکا  اضافه کرد که مرحله اول این طرح ۶ هفته به طول خواهد انجامید و شامل آتش‌بس کامل و خروج نیروهای اسرائیلی از نواحی پرجمعیت غزه خواهد شد و در مرحله بعدی طرح عمده‌ای برای بازسازی غزه پیشنهاد خواهد شد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.