صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده پلیس راهور خراسان‌رضوی از آغاز محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی به‌مناسبت روز زیارتی امام‌رضا(ع) در مشهد خبر داد.

سرهنگ هادی امیدوار در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به این مناسبت اعلام کرد: برنامه محدودیت ترافیکی اطراف حرم مطهر رضوی هم‌زمان با روز زیارتی امام‌رضا‌(ع) از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه امروز (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)، در مسیر‌های اصلی منتهی به حرم آغاز خواهد شد که بدین منظور، تقاطع دانش، تقاطع خسروی، چهارراه شهدا، تقاطع شهدای گمنام و نواب‌صفوی، با محدودیت در تردد همراه می‌شود و به محض تکمیل ظرفیت پارکینگ‌های اماکن مذکور، برنامه ممنوعیت تردد اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از تکمیل ظرفیت تردد در مسیر‌های شماره‌یک منتهی به حرم، پلیس برنامه محدودیت ترافیکی در معابر میدان بسیج، میدان گنبدسبز، میدان شهدا، تقاطع آیت‌الله بهجت (زرینه)، تقاطع امیرالمؤمنین و خیابان ۱۷‌شهریور را به اجرا در خواهد آورد که به محض تکمیل ظرفیت این معابر نیز، ممنوعیت تردد اعمال خواهد شد.

سرهنگ امیدوار خاطرنشان کرد: با عنایت به تعطیلات پیش رو و حضور زائران گرامی در مشهد، از همشهریان عزیز خواهشمندیم از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند و با خودرو‌های شخصی مشرف نشوند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.