صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر کشور: نام شهید رئیسی در تاریخ ماندگار خواهد شد

  • کد خبر: ۲۳۱۵۲۹
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱
وزیر کشور گفت: شهید رئیسی نامش در تاریخ می‌ماند.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد وحیدی عصر امروز در مراسم افتتاحیه همزمان طرح‌های مخابراتی و شهرداری الکترونیک که با حضور وزیر کشور در مجتمع فرهنگی هنری شهدای این شهر برگزار شد، با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی اظهار داشت:  همه در سوگ مشترک و عزادار افراد خدمتگزار و کسانی که نامشان به نیکی در تاریخ و میان اقوام و مذاهب مختلف کشور خواهد ماند، هستیم.

وی گفت: شهید رئیسی توجه ویژه‌ای به مردم کردستان داشت و مردم عزیز، خونگرم و بزرگوار این خطه نیز احترام خوبی برای رئیس‌جمهور قائل بودند.

وزیر کشور با بیان اینکه شهر هوشمند از شهرداری الکترونیک می‌گذرد، تصریح کرد: باید زیرساخت‌های لازم فراهم و زمینه خدمتگزاری شایسته به مردم فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی شهرداری الکترونیک بخشی از دولت الکترونیک است، افزود: مقدمه شهر الکترونیک کارهای مخابراتی است که اگر به خوبی صورت نگیرد، دچار ضعف و مشکل خواهیم شد.

وحیدی ضمن قدردانی از اقدامات شهرداری، ایجاد پارک و مکان‌های تفریحی و اجرای پروژه‌های مخابراتی و فیبر نوری بیان کرد: تلاش در جهت توسعه ارتباطات یک گام مهم در تحقق همه برنامه‌های دیگر از جمله شهر الکترونیک است.

وی اظهار کرد: نمای شهر باید زیبا و مردم بتوانند استفاده هر چه بیشتر را ببرند چراکه پیشرفت در نهایت زیبایی بخشی از معیارهای اسلامی است.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: در شهر اسلامی مودت و محبت به مردم موج می‌زند یعنی همه مردم با هم دوست و ارتباط خوبی داشته و آمادگی رفع مشکلات یکدیگر و کاهش آسیب‌های اجتماعی را دارند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.