صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرپرست ریاست‌جمهوری گفت: تمام هیمنه آمریکایی‌ها و غربی‌ها و نمادشان که اسرائیل بود در هم شکسته است؛ لذا اسرائیل شکست خواهد خورد و مردم فلسطین آزادی خود را به دست می‌آورند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد مخبر در مراسم گرامیداشت سی‌وپنجمین سالگرد رحلت امام‌خمینی‌(ره) اظهار داشت: این روز‌ها به دلایل مختلفی اندوهی بر دل داریم، اول اینکه رحلت امام خمینی (ره) را هیچ گاه فراموش نخواهیم کرد و البته این ایام علاوه بر قیام ۱۵ خرداد با ازدست‌دادن شهید آیت الله رئیسی و همراهانشان مصادف شده و غم مضاعفی را به دنبال داشته است.

وی افزود: این روزها نمی‌شود در محفل و مراسمی حضور داشت و از فجایع غزه نگفت، هیچ جنایتی نمانده که اسرائیلی‌ها در غزه انجام نداده باشند و این رفتارها با توجه به آنچه بر اسرائیل گذشته، طبیعی است؛ زیرا که تمام هیمنه آمریکایی‌ها و غربی‌ها و نمادشان که اسرائیل بود در هم شکسته است.

سرپرست ریاست‌جمهوری در ادامه گفت: تمام تجهیزات دنیا در باریکه غزه جمع شد و دشمنان به هیچ‌یک از مقاصد و هدف‌های خود نرسیدند و به جای اینکه اهدافشان را در میدان نبرد دنبال کنند، در پی آزاررساندن به مردم مظلوم و زنان و کودکان هستند اما در نهایت اسرائیل شکست خواهد خورد و مردم فلسطین آزادی خود را به دست می‌آورند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.