صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

خیابان‌های منهتن نیویورک روز یکشنبه به وقت محلی، صحنه تجمع یهودیان موافق فلسطین و اسرائیل و رویارویی آنها با یکدیگر بود که تحت تدابیر شدید پلیس نیویورک برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، اعضای سازمان بین‌المللی یهودیان «ناتوری کارتا» که گروهی از یهودیان ضد صهیونیسم در نیویورک هستند، روز یکشنبه به وقت محلی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه و علیه رژیم اسرائیل تجمع کردند.

یهودیان ضد صهیونیسم در حالیکه طرفداران اسرائیل در خیابان های منهتن نیویورک برای سالگرد ایجاد این رژیم مراسم جشن همگانی برگزار کرده بودند، تجمع کردند تا به آنها جنایات این رژیم علیه مردم مظلوم غزه را یادآوری کنند.

یهودیان ضد صهیونیسم در حالیکه راهپیمایی مسالمت آمیزی داشتند و شعار می دادند که مذهب یهود مساوی صهیونیسم نیست اما یهودیان حامی اسرائیل که با خانواده هایشان در این مراسم حضور داشتند و لباس های یکدست پوشیده، در تلاش بودند با آنها درگیری فیزیکی داشته باشند که پلیس نیویورک مانع درگیری ها می شد.

یهودیان حامی اسرائیل تلاش می کردند با شعار دادن جر و بحث یهودیان حامی فلسطین و مخالف رژیم اسرائیل را عصبانی کنند که با بردباری اعضای جامعه یهودیان ناتوری کارتا و خاخام ها مواجه می شدند.

تجمع یهودیان و خاخام های حامی فلسطین علاوه بر تجمعات دانشجویی و دیگر گروههای حامی فلسطین در آمریکا است و سرانجام پس از چندین ساعت، طرفین پراکنده شدند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.