صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی از افزایش ۴۳ درصدی هزینه تعویض پلاک خودرو و افزایش ۷۲ درصدی هزینه تعویض پلاک موتورسیکلت در استان خبر داد.

سرهنگ هادی امیدوار در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: هزینه تعویض پلاک خودرو با افزایش بیش از ۱۸۰ هزار تومانی از ۴۲۲ هزار تومان به ۶۰۳ هزار و ۵۲۸ تومان رسیده است. 

وی افزود: بر همین اساس هزینه تعویض پلاک خودرو افزایش ۴۳ درصدی پیدا کرده است. 

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی با اشاره به افزایش ۷۲ درصدی تعویض پلاک موتورسیکلت نیز گفت: هزینه تعویض پلاک موتورسیکلت نیز با افزایش ۱۵۰ هزار تومانی از ۲۰۸ هزار تومان به ۳۵۸ هزار و ۵۲۸ تومان افزایش پیدا کرده است. 

وی ادامه داد: این افزایش قیمت از شنبه گذشته ۵ خرداد ماه در تمامی مراکز تعویض پلاک خودرو اعلام و اعمال شده است. 

سرهنگ امیدوار در رابطه با جزئیات مراحل تعویض پلاک خودرو بیان کرد: برای تعویض پلاک خودرو ابتدا باید عوارض شهرداری پرداخت شود که مالک یا مالکان با ثبت نام در سامانه شهرداری می‌توانند این اقدام را انجام دهند. 

وی افزود: متقاضیان برای ثبت نام الکترونیکی ابتدا باید وضعیت مالیات خودرو تعیین تکلیف و پرداخت شود و پس از آن اقدام به گرفتن نوبت تعویض پلاک خودرو بگیرند. 

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: پیش از انجام مراحل تعویض پلاک خودرو باید معوقات خلافی خودرو نیز پرداخت شود. در صورتی که خودرو خلافی نداشته باشد برگه عدم خلاف خودرو به مالک یا مالکان داده می‌شود. 

گفتنی است؛ با توجه به این‌که خریدار پلاک را به‌نام خود ثبت می‌کند، پرداخت این هزینه برعهده خریدار است. هزینه مالیات نقل و انتقال خودرو نیز معمولا برعهده فروشنده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.