صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: آغاز هرگونه فعالیت‌های اقتصادی خرد در گام دوم طرح فاصله گذاری هوشمند که قرار است از ۲۳ فروردین در کشور اجرایی شود، منوط به همراهی، همگامی و تعامل بیش از پیش مردم برای رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با بیماری کرونا خواهد بود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ حسن روحانی امروز سه شنبه تصریح کرد: بدون شک موفقیت دولت و همه دست اندرکاران امر برای مدیریت و مقابله با ویروس کرونا و شروع برخی فعالیت‌ها از هفته آینده به همراهی و مشارکت مردم گره خورده است.

رئیس جمهوری یادآور شد: گرچه هدف دولت در اجرای گام دوم طرح فاصله گذاری هوشمند کمک به برخی کسبه و فعالیت‌های اقتصادی خرد هست، اما نباید این را به معنای تمام شدن دوران بیماری کرونا تلقی کنیم.

روحانی تاکید کرد: برای اجرای این طرح همه باید کمک کنند و تک تک افراد جامعه بویژه بازاریان و کسبه، رانندگان و حوزه حمل و نقل و سایر صنوفی که با تشخیص استانداران با رعایت تمامی جوانب و اصول بهداشتی قرار هست فعالیت آن‌ها از ۲۳ فروردین آغاز شود، موظف به رعایت موازین بهداشتی هستند.

رئیس دولت تدبیرو امید دراین ارتباط ویدئویی همچنین آخرین وضعیت واقدامات ستاد مدیریت کرونا در کهگیلویه وبویراحمد و روند همراهی مردم در طرح فاصله گذاری اجتماعی بویژه در تعطیلات عید و نیز آغاز مرحه دوم فاصله گذاری هوشمند در استان را از زبان استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان جویا شد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.