صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فیش حقوق خردادماه بازنشستگان تامین اجتماعی صادر شد.

 به گزارش شهرآرانیوز، در روز‌های گذشته، فیش حقوقی خردادماه بازنشستگان تامین اجتماعی صادر و در سامانه مربوطه بارگذاری شده است. با این حال، بازنشستگان در انتظار صدور فیش معوقات خود هستند؛ ظاهراً قرار است فیش پرداخت معوقات فروردین جداگانه صادر و بارگذاری شود.

طبق اظهارات مدیران سازمان تامین اجتماعی، معوقات فروردین ماهِ بازنشستگان کارگری با حقوق خرداد پرداخت خواهد شد. پرداخت حقوق بازنشستگان از بیستم ماه براساس حروف الفبا و جدول اعلامی سازمان آغاز می‌شود.

واریز مستمری خردادماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی از صبح (۲۰ خرداد) آغاز می‌شود و تا (۳۱ خرداد) ادامه دارد.

پرداخت‌ها براساس حروف الفبا انجام می‌شود و بازنشستگانی که نام خانوادگی‌شان با «الف» آغاز می‌شود، روز بیستم مستمری خود را دریافت می‌کنند.

بازنشستگان با مراجعه به سامانه مربوطه می‌توانند فیش حقوقی خود را دریافت کنند. بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی با ورود به سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به آدرس https://es.tamin.ir و ورود به بخش «فیش حقوقی مستمری‌بگیران» و «مشاهده فیش حقوقی مستمری‌بگیران» می‌توانند فیش حقوقی خود را در ماه‌های مختلف مشاهده و چاپ کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
عکسی که گذاشتید واقعا.....