صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

افزایش وام ودیعه‌مسکن تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان

  • کد خبر: ۲۳۲۶۹۷
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه یا خرید یا ساخت مسکن برای خانواده‌های فاقد مسکن که از اول فروردین ۹۹ به‌بعد صاحب فرزند سوم یا بیشتر می‌شوند، به میزان ۳۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه یا خرید یا ساخت مسکن برای خانواده‌های فاقد مسکن که از اول فروردین ۹۹ به‌بعد صاحب فرزند سوم یا بیشتر می‌شوند، به میزان ۳۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

بانک مرکزی مکلف است به افراد تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی، خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان معسر با معرفی نهاد‌های مربوطه و تأیید سامانه رفاه ایرانیان مبنی بر قرار‌داشتن این افراد در سه دهک اول درآمدی، وام قرض‌الحسنه مسکن محرومین به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان اعطا نماید.

بانک مرکزی مکلف است به مشمولان ماده ۳ مکرر قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران با رعایت ماده ۶۲ قانون الحاق برخی مواد به قانون بخشی از مقررات مالی دولت که تسهیلات مسکن دریافت نکرده‌اند، تسهیلات لازم برای تأمین مسکن ایثارگران به صد هزار نفر از مشمولان تا سقف ۷۵۰ میلیون تومان با تأیید بنیاد شهید و امور ایثارگران اعطا نماید.

منبع: اقتصادآنلاین

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.