صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد گفت: تخفیف ۳۰درصدی برای پرداخت نقدی بدهی عوارض پروانه و پایانکار فقط تا پایان خردادماه برقرار بوده و تمدید نخواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، قاسم زوکی‌نژاد با اعلام این خبر،اظهار کرد: در سیاست‌گذاری‌های جدید صورت گرفته، شیب تخفیفات از انتها به ابتدای سال منتقل شده و به صورت پلکانی کاهش خواهد یافت؛ بر این اساس، تخفیف نقدی در سه ماهه دوم سال ۲۲درصد و پس از آن به ۱۹ و ۱۶درصد کاهش خواهد یافت.

وی افزود: برای اولین بار و فقط تا انتهای خردادماه امکان تقسیط بدهی مودیان با فقط ۱۰ درصد پرداخت نقدی فراهم شده و در صورت تقسیط تا یک سال نیز مشمول هیچگونه افزایشی نخواهد بود.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهدادامه داد: سقف تقسیط بدون نیاز به ترهین سند، ۲.۵ برابر افزایش یافته و به عبارت دیگر از این پس تقسیط تا دو و نیم برابر معاملات متوسط (۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان) نیازمند ترهین نیست.

زوکی‌نژاد در نهایت گفت: امکان تهاتر بدهی ناشی از هزینه پروانه و پایانکار مودیان با زمین، املاک، آپارتمان و مطالبات با ۱۰ درصد تخفیف، از تسهیلات ویژه این طرح است که تقریبا در رویه‌های شهرداری بی‌سابقه است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.