صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بارش برف و باران در ۱۰ شهرستان خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۳۲۸۳
  • ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
برف و باران از شب گذشته تاکنون در ۱۰ شهرستان این استان باریده است.
به گزارش شهرآرانیوز، حجتعلی شایانفر مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: برف و باران از شب گذشته تاکنون در ۱۰ شهرستان این استان باریده است و تاکنون بیشترین میزان بارش از قوچان گزارش شده است.

وی افزود: قوچان با ۱۱ میلی متر باران و به زمین نشستن ۶ سانتی متر برف بیشترین بارش را از عصر روز گذشته تاکنون در استان خراسان رضوی داشته است و پس از قوچان در سبزوار نیز ۶ میلی متر باران باریده است.
وی اضافه کرد: طی این مدت در شهرستان‌های قوچان، جغتای، سبزوار، مشهد، نیشابور، کاشمر، درگز، چناران، بردسکن و بجستان باران گزارش شده است که همچنان ادامه دارد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: این بارش‌ها که بیشتر برای مناطق شمالی استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است تاکنون خسارتی را بر جای نگذاشته است و بیشترین نگرانی از بابت خسارت کشاورزی بر اثر افت دماست.

شایانفر افزود: هواشناسی خراسان رضوی اخطاریه‌ها و هشدار‌های لازم را به کشاورزان و دامداران برای پیش‌بینی تمهیدات لازم مرتبط با افت شدید دما صادر کرده است.

هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به آغاز بارش برف و باران همراه با افت ۱۰ تا ۱۲ درجه‌ای دما از عصر روز گذشته در این استان هشدار داد که این بارش‌ها تا پایان هفته جاری ادامه دارد.
 
منبع:ایرنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.