صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پاسخ مدیر عامل شرکت قطار شهری مشهد به درخواست یک شهروند در مورد امتداد خط‌ چهارم مترو.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از شهروندان درباره امتداد خط‌۴ قطار شهری مشهد تا آرامگاه امامزاده یحیی‌بن‌زید واقع در میامی نوشت: جاده امام‌زاده یحیی در میامی بسیار خطرآفرین و فرسوده شده است. همین موضوع سبب شده است که جاده برای تردد زائران به این آرامگاه مناسب نباشد.

از شهرداری تقاضا داریم که امتداد خط مترو را تا این آرامگاه افزایش دهد تا سبب رونق این منطقه شود. از طرفی این اقدام سبب خواهد شد که عواید اقتصادی برای شهر مشهد داشته باشد.

به دنبال پیگیری پیام شهروند، مدیر عامل شرکت قطار شهری مشهد در‌این‌باره اعلام کرد: باتوجه به انجام مطالعات خطوط قطار شهری مشهد از سوی سازمان محترم مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌و‌نقل شهرداری و متعاقبا تصویب آن در شورای همتای استان و شورای عالی ترافیک شهرهای کشور، این شرکت مسئولیت احداث و اجرای خطوط قطارشهری را بر عهده داشته است.

کیانوش کیامرز افزود: بنابراین ارائه پیشنهادهای مشابه درباره امتداد خطوط باید در ابتدا به سازمان محترم مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌و‌نقل شهرداری منتقل شود، تا نسبت به بررسی هم‌زمان آن با سایر سیستم‌های حمل‌و‌نقلی در محور مذکور، اقدامات لازم صورت پذیرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.