صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: از اواخر وقت امروز، سامانه ناپایدار جوی استان را فرامی‌گیرد و بارش‌های رگباری در برخی از نقاط خراسان‌رضوی رخ خواهد داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سارا حکمی با اعلام این خبر، افزود: بارش‌ها به شکل رگباری و بیشتر در غرب و شمال غرب خراسان‌رضوی خواهد بود و با نفوذ این سامانه، احتمال وقوع بارش باران در کلانشهر مشهد در روز پنجشنبه این هفته دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش رطوبت هوا در روز‌های پایانی هفته جاری، اندکی از گرمای هوای در مناطق مختلف خراسان‌رضوی کاسته می‌شود به طوری که میانگین بیشینه دمای هوای استان در روز جمعه این هفته نسبت به امروز، حدود ۷ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: وزش باد نیز از دیگرپدیده‌های روز‌های پایانی هفته کنونی است که با شدت‌گرفتن آن، وقوع گرد‌و‌خاک در مناطق مرکزی به‌خصوص کلانشهر مشهد پیش‌بینی می‌شود.

حکمی افزود: در شبانه‌روز گذشته، قوچان با ۱۴ و سرخس با ۴۳ درجه سانتی‌گراد به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان‌رضوی بوده‌اند و در همین مدت، کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۲۲ تا ۳۷ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۳۴ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، امروز بین ۲۲ تا ۳۸ درجه در نوسان خواهد بود.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.