صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مسئول سازمان بسیج شهرداری مشهد سپاه امام رضا (ع) از برگزاری رویداد دعوت ۲ با هدف افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب اصلح خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام و المسلمین هاشمی در این خصوص گفت: این رویداد به مدت دو روز و به همت سازمان بسیج شهرداری مشهد سپاه امام رضا (ع) و مشارکت موسسه شهرآرا، سپاه ناحیه عمار و فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در فراخوان رویداد هم آفرینی دعوت ۲ بیش از ۲۵۰ نفر در قالب تیم‌های ۴تا ۵ نفره آثار خود را به دبیرخانه رویداد ارسال کردند اظهار کرد: پس از پایش و بررسی آثار و تولیدات ارسالی ۱۶۰ نفر برگزیده و برای شرکت در مرحله نهایی انتخاب شدند. 

مسئول سازمان بسیج شهرداری مشهد سپاه امام رضا (ع) اضافه کرد: این ۱۶۰ نفر برگزیده در قالب ۴۰ تیم در تاریخ پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ خرداد ماه در حوزه تولید محتوا با مضمون دستاورد‌های شهید جمهور آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی محبوب رقابت خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی ادامه داد: شرکت کنندگان در رویداد دعوت۲ باید در چهار شاخه موشن گرافی، انیمیشن، اینفوگرافی و پوستر اقدام به تولید محتوا کنند.

وی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده اختتامیه رویداد هم آفرینی دعوت ۲، ساعت ۱۸ روز جمعه ۲۵ خرداد ماه برگزار و به آثار برتر لوح تقدیر، تندیس و جوایزی نفیس اهدا خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج شهرداری مشهد سپاه امام رضا (ع) افزود: در کنار اهداء جوایز نفیس، آثار برگزیده به صورت استرابورد، بیلبورد، پوستر و... برای دعوت از مردم و افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح، اکران شهری می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.