صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

راهداری زمستانی در جاده‌های خراسان رضوی از سر گرفته شد

  • کد خبر: ۲۳۳۳۲
  • ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
با توجه به بارش برف در نیمه شمالی این استان عملیات راهداری زمستانی در جاده‌های این مناطق از سرگرفته شد.
به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا خجسته معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: با توجه به بارش برف در نیمه شمالی این استان عملیات راهداری زمستانی در جاده‌های این مناطق از سرگرفته شد.

وی افزود: دیشب عملیات راهداری زمستانی در شهرستان‌های قوچان، چناران، درگز، کلات و مشهد با استفاده از ماشین آلات این اداره انجام شد که بر این اساس بزرگراه‌های مشهد - چناران و چناران - قوچان و جاده‌های مشهد - کلات در محدوده گردنه گوجگی و قوچان - درگز شن و نمک پاشی شد.

وی به کاهش دمای هوای امشب اشاره کرد و گفت: در جاده‌های برفی شاهد یخبندان خواهیم بود لذا همکاران راهدار برای جلوگیری از یخ زدگی سطوح امشب اقدام به شن و نمک پاشی در جاده‌ها می‌کنند.

وی ادامه داد: هرچند تردد در جاده‌های استان کاهش یافته است، اما لازم است رانندگان به دلیل لغزنده بودن جاده سرعت مطمئنه و فاصله طولی کافی را رعایت کنند تا حادثه‌ای رخ ندهد.

خجسته افزود: با توجه به خروج سامانه بارشی از استان پیش‌بینی می‌شود فردا بارندگی در جاده‌های استان رخ ندهد هرچند برودت هوا پایدار خواهد بود.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۳ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن روستایی است.

این استان علاوه بر ۵۱ گردنه به طول ۵۴۵ کیلومتر در جاده‌های بین شهری، ۱۷۲ گردنه به طول ۵۷۴ کیلومتر در جاده‌های روستایی و ۱۳۶ محل کولاک و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر دارد.
 
منبع:ایرنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.