صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آیت الله علم الهدی: مردم در تصمیم گیری‌ها نقش دارند

  • کد خبر: ۲۳۳۳۳
  • ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه مسجد متعلق به مردم است و اداره آن نیز به دست مردم انجام می‌شود، گفت: اگر مردم خواستند در جایی نقش داشته باشند، نقش نظردهی و شرکت در تصمیم‌گیری دارند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در مراسم معارفه حجت‌الاسلام مجتبی مهدوی ارفع به‌عنوان مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان معرفی و در دیدار با کارکنان مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان اظهار کرد: آبادانی مساجد در گرو عملکرد شما عزیزان است، آثار فعالیت شما در خانه‌های خدا ظهور پیدا می‌کند و کانون فعالیت‌های ارزشمند و قیمتی شده است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مسجد متعلق به مردم است و اداره آن نیز به دست مردم انجام می‌شود.

وی افزود: منطقه بندی که در دوره مدیریت آقای وفایی شکل گرفت، کار بسیار خوبی است که می‌تواند در فعالیت مساجد، سازمان‌دهی ایجاد کند.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: آقای مهدوی ارفع فرد نخبه و با تجربه‌ای در مدیریت هستند که حضورشان در امور مساجد، استفاده از ظرفیت و توانمندی ایشان است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: اگر مردم خواستند در جایی نقش داشته باشند، نقش نظردهی و شرکت در تصمیم‌گیری دارند.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار، حجت‌الاسلام مجتبی مهدوی ارفع به‌عنوان مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام وفایی تقدیر شد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.