صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کیفیت زیست شهری در اسماعیل‌آباد مشهد ارتقا می‌یابد

  • کد خبر: ۲۳۳۳۶۴
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
  • ۲
رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: پروژه‌های مختلف عمرانی برای «اسماعیل‌آباد» پیش‌بینی شده که با تکمیل و بهره‌برداری از آنها، سطح کیفیت زیست شهری برای ساکنان این محدوده افزایش می‌یابد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید طهوریان‌عسکری در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه ۲ شهرداری به محله اسماعیل‌آباد اشاره داشت و گفت: «اسماعیل‌آباد»، الماس درخشان آینده منطقه سپاد محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این محدوده یکی از دغدغه‌های شورای ششم بوده، اظهارکرد: از سوی دیگر، مجموعه دستگاه‌های دولتی هم برای پیگیری حل مسائل اسماعیل‌آباد، با توجه به نوع سکونتگاه‎‌ها و اقوام و قومیت‌های ساکن در آن، پیش‌بینی تمرکزبخشی منابع را داشته‌اند.

رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه شهرداری چندین پروژه عمرانی مختلف را برای محدوده اسماعیل‌‎آباد تعریف کرده، گفت: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به مجموعه ورزشی، پارک خطی، روکش آسفالت معابر و پروژه کانال‌های جمع‌‎آوری آب‌های سطحی اشاره داشت.

طهوریان‌عسکری اظهارکرد: بی‌شک به واسطه این پروژه‌ها، اسماعیل‌آباد تغییرات چشمگیری پیدا خواهد کرد و مردمی که سال‌ها در شرایط نامناسب زندگی می‌کردند، از خدمات رفاهی و تفریحی مطلوبی برخوردار می‌شود.

وی گفت: امیدواریم سیاست‌گذاری‌ها و اقدامات شهرداری در این محدوده نتیجه‌بخش باشد و منتج به رضایت مردمی شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیری
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
خدایی بایدهم ساخت وسازهای شیک انجام شود بالاخره وقتی دولت این بندگان خدارواززاهدان وسرخس میاره اینجا تاموادبقروشن بایداندازه درامدی که نصیب دولت میشه یک هزارم روخرجشون کنه
Ehsan
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
کیفیت زیست شهری اسماعیل آباد??یا کیفیت موادمخدر اسماعیل آباد دوتا محلحه است اونجا اسمال آبادبالا وپایین اگرهزارخانواراونجاهستن عین هزارخانوار مواد فروشن بدون استثناء همه پشت دیوار کلانتری معتادها به ردیف نظستن درحال مصرف هذجایی از اونجا