صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

گره گشایی از ۷۰ هزار مشکل شهروندان در مرکز ۱۳۷

  • کد خبر: ۲۳۴۰
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از گره گشایی ۷۰ هزار مشکل شهروندان مشهد در تماس با مرکز ۱۳۷ در سال گذشته خبر داد.

به گزارش شهرآرا نیوز، محمد امین نجیب با اعلام این خبر افزود: شهردار مشهد به مدیران ستادی خود ابلاغ کردند پیام 137 و حرف مردم به منزله دستور مستقیم شهردار است این موضوع نشان می دهد که درخواست شهروندان و تکریم آن ها از اولویت های مهم مدیریت شهری است.

 وی یادآور شد: مرکز 137 به صورت 24 ساعته پاسخگوی نظرات پشنهادات و انتقادات شهروندان است و شهروندان بدانند با تماس با مرکز ارتباطات مردمی در کمترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت خواهند کرد.

نجیب با بیان اینکه برنامه ریزی های جدیدی در این راستا انجام گرفته است ادامه داد: هوشمند سازی 137 و اختصاص بودجه ویژه برای رسیدگی به درخواست های ثبت شده در مرکز، ارائه  گزارشهای روزانه و هفتگی به مدیران شهری از مشکلات و درخواست های مردم تا  پایان وقت اداری از مهم ترین برنامه های روزانه و هفتگی ما در این مرکز است.

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد با اشاره به طرح چهارشنبه های پاسخگویی در این مرکز گفت: در این طرح هر هفته چهارشنبه ساعت 9 الی 11یکی از اعضای شورای شهر در مرکز حضور دارند و درخواستهاش شهروندان را ثبت و ضبط می کنند

 وی گفت: همچنین حضورمدیران مناطق و مدیران ستادی نیز در این  مرکز برای پاسخگویی به فواصل زمانی مختلف برنامه ریزی می شود و در ادامه اجرای این طرح از فردا دوم مرداد لغایت بیستم مرداد  ماه هر روز ساعت 10 الی 12 یکی از شهرداران مناطق در مرکز برای پاسخگویی حضور خواهند داشت.

لاله سادات کوثری

برچسب ها: 137 70 هزا مشکل مشهد
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.