صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی دولت گفت: دولت‌مردان متعهدند با سرعت مضاعف آنچه را رئیس‌جمهور شهید وعده داده بود، تکمیل کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، علی بهادری‌جهرمی در نشست خبری مشترک با صولت مرتضوی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) و بهرام عین‌‎اللهی (وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی)، اظهار کرد: در روز‌های آخر فعالیت دولت سیزدهم هستیم. در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش با انتخابات زودهنگام مواجه شدیم، اما دولت‌مردان متعهدند با سرعت مضاعف آنچه را رئیس‌جمهور شهید وعده داده بود، تکمیل کنند.

یارانه نقدی در دولت سیزدهم حدود ۹برابر شد

سخنگوی دولت بیان کرد: از امروز به صورت روزانه فعالیت‌ها و اقدامات دولت سیزدهم در این مدت کمتر از ۳ سال را معرفی می‌کنیم. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزو دستگاه‌های مورد ارجاع مردم و مرتبط با بحث رفاه و یارانه نقدی است. در این دولت یارانه نقدی حدود ۹برابر شد. همچنین کالابرگ الکترونیکی با استقبال خوبی از سوی مردم همراه شد.

بهادری‌جهرمی اظهار کرد: حوزه سلامت هم جزو حوزه‌های اولویت‌دار دولت است و روزانه در ابتدای این دولت، با ۷۰۹ متوفای کرونایی مواجه بود که در این دولت به صفر رسید. شهید رئیسی به حوزه درمان و سلامت توجه ویژه‌ای کرد. شورای عالی سلامت را بعد از ۱۰ سال احیا کرد. درمان کودکان زیر ۵ سال و همچنین دهک‌های نخست رایگان شد.

دبیر هیئت دولت یادآور شد: در این ۳ سال، ۸ جلسه شورای عالی اشتغال برگزار شد که ۷ جلسه آن در زمان حیات شهید رئیسی بود.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.