صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

«کیوان ساکت» نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی طی روز‌های پیش رو در سه شهر کشورمان کنسرت‌هایی را برگزار می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کیوان ساکت نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی طی روز‌های پیش رو در سه شهر تبریز، کرمان و رفسنجان کنسرت‌هایی را برگزار می‌کند.

وی گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم و قرار است ۳۱ خرداد ساعت ۲۱ در سالن پتروشیمی تبریز به صحنه برویم. در این کنسرت اتابک عطری به عنوان خواننده حضور دارد و دومین سالی است که با این خواننده در تبریز به صحنه می‌رویم.

ساکت افزود: این کنسرت شامل ۲ بخش است که بخش اول به اجرای قطعات ایرانی و آذری اختصاص دارد و تمامی قطعات جدید هستند. همچنین قطعات در دستگاه نوا، شور، دشتی، شیراز، اصفهان، ماهور آذری هستند.

این نوازنده سه‌تار تاکید کرد: در این کنسرت‌ها پاشا هنجنی نی، اشکان مرادی کمانچه، مرجان مهربان قانون، سالار زمانیان تار، کیارش ساکت تار، ارغوان منتظری فلوت، طناز اسداللهی ویولا، فرنوش باقری عود، علی آقامحمدی تارباس، مهدی غلامی دف، نگار اعزازی پرکاشن، سیاوش ساکت تمبک از اعضا و نوازندگان گروه هستند.

این هنرمند گفت: همچنین سوم تیر در کرمان و چهارم تیر در رفسنجان به صحنه می‌رویم که وحید تاج در این ۲ کنسرت به عنوان خواننده حضور دارد. در این کنسرت‌ها با گروه نوازندگان رفسنجان و پاشا هنجنی نی و سینا جهان‌آبادی کمانچه به عنوان نوازندگان مهمان به صحنه می‌رویم.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.