صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شمار بیماران فوت شده بیمارستان قائم رشت به ۹ تن رسید

  • کد خبر: ۲۳۴۶۶۷
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۳
به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، متأسفانه ایوب یکتا ۷۶ ساله یکی از بیماران انتقال‌یافته بیمارستان قائم (عج) به بیمارستان دیگر رشت که باحال بد بستری بود، جان خود را از دست داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کار درمان بیماران منتقل شده به بیمارستان‌های گیلان از بیمارستان قائم رشت اظهار کرد:  متأسفانه ایوب یکتا ۷۶ ساله یکی از بیماران انتقال‌یافته بیمارستان قائم (عج) به بیمارستان دیگر رشت که باحال بد بستری بود، جان خود را از دست داد.  

وی با بیان اینکه در روز حادثه و بعد از انتقال بیماران از بخش ICU قائم به بیمارستان‌های دیگر، هشت بیمار به دلیل وضعیت بد جان خود را از دست داده بودند، گفت: بعد از بروز حادثه، ۱۱۸ بیمار به بیمارستان‌های دیگر منتقل شده بودند که تاکنون ۴۷ بیمار ترخیص و ۷۱ بیمار بستری و تحت درمان هستند.  

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از مجموع بیماران منتقل‌شده از بیمارستان قائم رشت، ۱۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های دیگر استان بستری شدند که این بیماران به دلیل داشتن بیماری‌های زمینه‌ای در بیمارستان قائم (عج) رشت با ونتیلاتور تحت درمان بودند.  

به گفته آشوبی، ابوطالب صادقی، زهرا قربان شیرودی، صغری صفری، معصومه اصغرنیا، محمد منتظری، شهبانو راحت پیشه، آسیه جعفرزاده و لیلا جعفری هشت تن از بیمارانی بودند که جان خود را از دست داده بودند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.