صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت شهید رئیسی دولت تحول بود.

به گزارش شهرآرانیوز، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری برنامه «بدون تعارف» گفت: هنوز برای من شهادت آیت‌الله رئیسی و شرکت در این انتخابات سخت است و تا آخرین لحظه صبر کردم تا افرادی که برای من محترم هستند ثبت نام کنند و نیازی به حضور من نباشد. اما دیدم افرادی که منظور من بودند، در انتخابات شرکت نکردند و برای اینکه دست مردم در تصمیم گیری باز باشد من نیز شرکت کردم.

وی افزود: شهید رئیسی همواره نسبت به عدم غنیمت شمردن زمان شهید رئیسی تذکر می‌داد به اعضای کابینه و مرتب در جلسات کابینه تاکید می‌کرد که وقت نداریم. وقتی که زمان را از دست می‌دهیم قدرش را بیشتر می‌دانیم.

قاضی‌زاده گفت: دولت شهید رئیسی دولت تحول بود. هر دوی این مفاهیم نارضایتی درست می‌کند وقتی تحول ایجاد می‌کنید و انقلاب در سازوکار‌ها انجام می‌دهید، عده مدیر خسته و بی‌حال در سیستم هستند که خیلی به آینده نگاه ندارند و اینها ناراحت می‌شوند.

وی افزود: یا وقتی بخواهی عدالت برقرار کنی و با فساد مبارزه کنی، آنهایی که جیره خوار بودند و پروژه بگیر بودند آنها قطع می‌شود و علیه شما شروع به اقدام می‌کنند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: لذا یا خودشان به میدان می‌آیند یا لشکری را به میدان می‌آورند و یا در فضای رسانه شما بی‌نصیب نمی‌گذارند.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.