صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم‌های ملی فرانسه و هلند در دومین دیدار مرحله گروهی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های ملی هلند و فرانسه در هفته دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ در دیداری از گروه D این رقابت‌ها، جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

خروس‌ها در دیدار نخست خود به سختی توانستند اتریش را شکست دهند و نتوانستند نمایش مورد انتظار طرفداران خود و کارشناسان فوتبال را ارائه کنند تا همانند سایر رقبای خود همچون آلمان و اسپانیا جام را پرقدرت آغاز کنند.

ام‌باپه که در این دیدار از ناحیه بینی مصدوم شده بود، تصاویرش مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت، اما مصدومیت ستاره فرانسوی‌ها به قدری حاد نبوده که ام‌باپه نتواند تیمش را برابر هلند همراهی کند.

نشریه «رادیو مونت کارلو» فرانسه مدعی شده امباپه می‌خواهد مقابل هلند بازی کند. خرید جدید رئال مادرید هنوز ماسک محافظ بینی را دریافت نکرده، اما انتظار می‌رود امروز یا فردا این ماسک به دستش برسد. طبق قوانین یوفا، بازیکنانی که از ناحیه صورت آسیب می‌بینند، باید با ماسک مخصوص به میدان بروند.

در سوی دیگر میدان، لاله‌های نارنجی در دیدار نخست خود با وجود اینکه ابتدا از لهستان با یک گل عقب افتاده بودند، اما با یک بازی سراسر هجومی توانستند کامبک زده و ۲ بر یک پیروز شوند.

هلند ۲ دهه است که حتی نتوانسته در جمع مدعیان یورو قرار بگیرد و حتی به نیمه‌نهایی هم نرسیده، اما آنها می‌خواهند خاطرات سال ۱۹۸۸ را باز هم در آلمان تکرار کنند و خود را در قامت یک مدعی نشان دهند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.