صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نکونام در کنار شهریاری + عکس

  • کد خبر: ۲۳۵۰۲۲
  • ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
جواد نکونام، سرمربی استقلال با گرفتن یک عکس یادگاری در کنار احمد شهریاری، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال تا حد زیادی به نیمکت مربیگری این تیم برای فصل بعد نزدیک شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، دیدار جوادنکونام و احمد شهریاری، رئیس هیات مدیره و نماینده هولدینگ در باشگاه استقلال نشان دهنده تداوم حضور این مربی در باشگاه استقلال است.

عصر دیروز مهندس احمد شهریاری نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال و جمعی از مدیران باشگاه به همراه جواد نکونام سرمربی و اعضای کادر فنی بزرگسالان از نزدیک شاهد دیدار تدارکاتی تیم امید استقلال برابر اکباتان بودند.

همراه شدن نکونام و شهریاری در برنامه اخیر باشگاه استقلال نشان می‌دهد موانع احتمالی بر سر راه بازگشت نکونام به باشگاه استقلال و تداوم حضور روی نیمکت این تیم برطرف شده است و این سرمربی می‌تواند به ادامه کار در باشگاه استقلال امیدوار باشد.

با توجه به اخباری که جمعه شب از نشست اعضای هیات مدیره، مسئولان و تصمیم گیران باشگاه استقلال با جواد نکونام به بیرون درز کرد به احتمال زیاد سرمربیگری نکونام در فصل جدید تایید شده و این مربی می‌تواند به کار در باشگاه استقلال ادامه دهد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.