صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده مرزبانی انتظامی گفت: پایش اپتیکی و الکترواپتیکی به صورت شبانه‌‎روزی در سراسر مرز‌های جمهوری اسلامی ایران به ویژه مرز‌های شمال‌ غرب و جنوب شرق کشور جز اولویت‌های فرماندهی مرزبانی فراجا است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار احمدعلی گودرزی در بازدید از یگان‌های مرزی شهرستان خوی با قدردانی از تلاش مرزبانان در تأمین امنیت مرز‌های شمال‌غرب کشور، گفت: به لطف تلاش‌های شبانه‌روزی و آمادگی عملیاتی و رزمی مرزبانان، امنیت پایدار در مرز‌های شمال‌ غرب کشور برقرار بوده و تلاش مرزبانان بر این است که مرزنشینان از نعمت امنیت بهره‌برداری اقتصادی کنند.

وی با اشاره بر لزوم انسداد مرز‌های کشور، تصریح کرد: انسداد مرز‌ها هم در جنوب شرق و هم در شمال‌غرب در حال انجام است و پایش تصویری واحد‌های مرزی در همه نقاط مرزی به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود.

فرمانده مرزبانی فراجا با تاکید بر هوشمندسازی مرزها، عنوان کرد: پایش اپتیکی و الکترواپتیکی به صورت شبانه‌‎روزی در سراسر مرز‌های جمهوری اسلامی ایران، به ویژه مرز‌های شمال‌ غرب و جنوب شرق کشور جز اولویت‌های فرماندهی مرزبانی فراجا است.

سردار گودرزی ضمن تاکید بر توان عملیاتی نیرو‌های مرزبانی، به هلاکت اشرار مسلح در استان سیستان و بلوچستان اشاره و خاطرنشان کرد: تأمین و حراست از امنیت پایدار کیان ایران اسلامی با جدیت تمام توسط تمامی نیرو‌های مسلح مستقر در مرز‌های جمهوری اسلامی علی‌الخصوص مجموعه مرزبانی فراجا در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات هشتم تیرماه سال جاری، تأمین امنیت انتخابات مذکور را از اولویت‌های فرماندهی انتظامی کل کشور و به تبع آن فرماندهی مرزبانی فراجا برشمرده و حضور حداکثری آحاد ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی را مایه اقتدار ملی و ناامیدی دشمنان قسم خورده عنوان کرد.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.