صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مطابق اعلام وزارت بهداشت کلیه واحد‌های صنفی و صنعتی باید در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع از صبح جمعه مورخ ۲۲ فروردین ماه ثبت نام کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، در نامه رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت و درمان به مدرس خیابانی معاونت بازرگانی وزارت صنعت آمده است:


بیشتر بخوانید: جزییات ثبت‌نام اصناف و مشاغل کم‌خطر در سامانه سلامت از امروز ۲۲ فروردین

در راستای اجرای گام دوم کووید-۱۹، فاصله گذاری اجتماعی، مقرر گردید کلیه واحد‌های صنفی و صنعتی در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع (سایت سلامت) از صبح جمعه مورخ ۲۲ فروردین ماه ثبت نام نمایند. ثبت نام از واحد‌های صنعتی و صنفی به مدت ۷ روز ادامه خواهد داشت و در ضمن راهنما‌ها و الزامات سلامت محیط و کار، شاغلین و مشتریان با توجه به نوع فعالیت پس از تکمیل ثبت نام به صورت الکترونیکی در اختیار افراد قرار می‌گیرد. همچنین برای استفاده از تمامی راهنما‌ها و الزامات می‌توانند بعد از این تاریخ به سایت مرکز سلامت محیط و کار مراجعه نمایند.

 

لازم به ذکر است بعد از شروع مجدد فعالیت ها، بازرسین بهداشت محیط و حرفه‌ای وزارت بهداشت با مشارکت نیروی انتظامی، بازرسان اتاق اصناف و تعزیرات و بازرسان آن وزارت متبوع به محل‌های مورد نظر مراجعه و در صورت عدم ثبت نام در سایت ابلاغی وزارت بهداشت، فعالیت و محل کار را متوقف و تعطیل می‌نمایند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.