صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری فضای مجازی را به‌عنوان فرصتی برای معرفی برنامه‌های خود به مردم می‌دانند و حضور فعالی در پلتفرم‌های مختلف آن دارند. در بازه زمانی نزدیک به یک هفته تعداد محتوای تولید شده به تفکیک هر نامزد را بررسی کرده‌ایم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ وضعیت تعداد داده‌های تولید شده در رابطه با هر یک از نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در پلتفرم‌های مختلف از ۲۷ خردادماه تا یک تیرماه ۱۴۰۳ به شرح زیر است:

تلگرام

در پلتفرم تلگرام «مسعود پزشکیان» با ۳۶۱ هزار و ۲۰۰ محتوای تولید شده، پربحث‌ترین نامزد انتخابات ریاست جمهوری در این پلتفرم در روز‌های گذشته بوده است.

همچنین «امیرحسین قاضی‌زاده» با ۷۲ هزار و ۲۰۰ محتوای تولید شده، پایین‌ترین رتبه را در این پلتفرم به خود اختصاص داده است.

ایکس

در شبکه اجتماعی ایکس هم «مسعود پزشکیان» با ۴۲۹ هزار محتوای مورد بحث رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

همچنین «سید امیرحسین قاضی‌زاده» با ۳۶هزار محتوای مورد بحث کمترین آمار را در این باره داشته است.

اینستاگرام

در شبکه اجتمای اینستاگرام «مسعود پزشکیان» با ۱۰۶ هزار و ۳۰۰ بالاترین محتوای تولید شده را داشته و «سید امیرحسین قاضی‌زاده» با ۱۱ هزار داده تولید شده در پایین‌ترین جایگاه قرار دارد.

برای آگاهی از وضعیت دیگر نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در این پلتفرم‌ها، اینفوگرافی زیر را ببینید:

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.