صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: در قالب نهضت آسفالت سال ۱۴۰۳، تا پایان خردادماه، ۶۵۰ هزار مترمربع از معابر سطح شهر آسفالت شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، ایمان فرهمندی با بیان اینکه یکی از اقدامات عمرانی شاخص پیش‌بینی‌شده برای سال ۱۴۰۳، نهضت آسفالت است، اظهار کرد: هدف‌گذاری امسال، آسفالت و روکش آسفالت ۴ میلیون مترمربع از معابر سطح شهر بوده که از اوایل امسال، اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه تا پایان خردادماه، ۶۵۰ هزار مترمربع از معابر آسفالت شده‌اند، گفت: خوشبختانه این اقدامات و تلاش‌های شبانه‌روزی صورت‌گرفته، بازخورد‌های اجتماعی بسیار خوبی هم داشته است و شهروندان رضایت داشته‌اند.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: برخی معابر اصلی شهر همچون بولوار مهدیه، حدفاصل میدان آزادی تا میدان قائم(عج) و... تاکنون به صورت کامل روکش آسفالت شده است.

فرهمندی ادامه داد: این رویکرد و اهتمام جدی برای آسفالت معابر باید تا پایان سال باجدیت دنبال شود تا شاهد تحقق ۴ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر باشیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
غلامر ضامغول
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
راست میگن ولی باکاردک جمع میشه
Ali
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
تخریب آسفالت توسط خود شهرداری انجام میشود وبا آسفالت نامرغوب و شرایط غیراستاندارد مجدد روکش میشود-بسیاری از معابر مانند دلاوران وپیروزی توسط شهرداری تخریب و با آسفالت مخاطره آمیز و نامرغوب ترمیم شده است