صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

محور فیروزکوه مسدود است (۶ تیر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۵۷۰۹
  • ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
 سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: شب گذشته بارش زیادی را در مدتی کوتاه در منطقه سوادکوه شاهد بودیم که این بارش با خود حجم زیادی از گل و لای و نخاله را در محور فیروزکوه وارد کرد و موجب بسته شدن این محور شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حسین ظفری با بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر استاندار و رئیس مدیریت بحران در منطقه حضور دارند و بیش از ۵۰ دستگاه سنگین از سمت تهران و استان مازندران در پی وقوع سیلاب در سوادکوه استان مازندران در حال کار هستند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران بیان کرد: تعدادی خودرو بدون سرنشین از بین گل و لای بیرون آورده شده که سرنشین نداشتند و سرنشین‌ها توانسته بودند خود را نجات دهند. در حال حاضر گزارش مبنی بر کشته شدن نداشتیم، عملیات جست‌وجو ادامه دارد و اگر گزارش‌هایی داشته باشیم متعاقبا اعلام می‌شود.

ظفری عنوان کرد: برای ۱۱ استان هشدار سطح نارنجی اعلام و این هشدار از  دو روز قبل صادر و تاکید شده است. دستگاه‌ها در مقابل باران شدید، صاعقه و رگبار شدید نقطه‌ای و طوفان در حال آماده‌باش هستند و سطح این آماده‌باش نیز نارنجی است.

وی اضافه کرد: در استان‌های غربی نیز آتش‌سوزی داشتیم که مهار شده و در باقی استان‌ها هشدار در سطح زرد و احتمال طوفان رگبار و باد شدید است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.