صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اداره پایش زنجیره تامین شیرخشک سازمان غذا و دارو گفت: دستور توزیع ۶۵۰ هزار قوطی شیرخشک توسط اداره پایش زنجیره تامین شیرخشک صادر شده و حمل آن از شهر مشهد به سایر استان‌ها در حال انجام است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مهندس زهره عنبری با اشاره به بازدیدهای سرزده تیم‌های بازرسی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل از تولیدکنندگان اصلی شیرخشک کشور اظهار کرد: تیم‌های بازرسی این اداره کل متشکل از ۱۰ نفر از بازرسان خبره به صورت هم‌زمان به استان‌های خراسان‌رضوی، مرکزی و قزوین اعزام شدند و به صورت سرزده بر فرایند تولید و توزیع نظارت کردند.

وی افزود: در این فرایند، میزان ورودی مواد اولیه و شیرخشک تولیدی به‌دقت ثبت و ضبط شد. خطوط اصلی شرکت‌های تولیدکننده که بیشترین سهم بازار را در اختیار دارند، با ظرفیت تمام و به‌صورت بیست‌وچهارساعته در حال تولید هستند.

رئیس اداره پایش زنجیره تامین شیرخشک در خصوص گزارش دریافت‌شده مبنی بر کمبود یک نوع شیرخشک عنوان کرد: اقدامات لازم به منظور تامین و توزیع این برند انجام شد. دستور توزیع ۶۵۰ هزار قوطی شیرخشک توسط اداره پایش زنجیره تامین شیرخشک صادر شده و حمل آن از شهر مشهد به سایر استان‌ها در حال انجام است.

عنبری بیان کرد: با هماهنگی صورت‌گرفته، انتظار می‌رود این شیرخشک تا اوایل هفته آتی در شعب پخش شرکت‌ها توزیع شده و سپس در داروخانه‌ها آماده عرضه باشد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.