صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

با تلاش آتش‌نشان مشهدی فرد گرفتار از عمق چاه آب در حومه مشهد به صورت معجزه‌آسا نجات یافت.
به گزارش شهرآرانیوز ، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی  و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از تلاش موفقیت آمیز پرسنل ۲ ایستگاه این سازمان برای نجات معجزه آسای یک فرد گرفتار در عمق ۱۰ متری یک چاه پر از آب در جاده قدیم مشهد به نیشابور خبر داد.

آتشپاد دوم محمد جواد سبحانی با بیان این مطلب گفت: سحرگاه امروز یکشنبه۲۴ فروردین ماه ۱۳۹۹ در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گرفتار شدن فردی در عمق یک چاه مملو از آب در حومه مشهد، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه‌های نجات و امداد ایستگاه‌های شماره ۹ و ۲ را به محل حادثه در ارتفاعات جاده قدیم مشهد به نیشابور اعزام کرد.

معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد خاطر نشان کرد، با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد جوانی حدوداً ۳۰ ساله که با دوستانش به قصد چوپانی به ارتفاعات منطقه رفته بود، به دلیل نامعلومی به عمق یک چاه آب سقوط کرده بوده است که دوستانش پس از چندین ساعت متوجه غیبت او شده بودند.
 
وی ادامه داد: دوستان وی تلاش برای یافتن او را آغاز کرده بودند که پس از ساعتی جستجو و با شنیدن صدای درخواست کمک، وی را یافته و بلافاصله با آتش‌نشانی تماس گرفتند.
 
وی تصریح کرد: با حضور نیرو‌های امدادی در محل، نجاتگران آتش نشانی مشهد، این فرد را که در داخل چاه از یک لوله پلاستیکی آویزان شده بود رها ساخته و به سطح زمین منتقل کردند و وی را از مرگ حتمی نجات دادند.

وی افزود: فرد جوان برای سیر مراحل درمان توسط تکنیسین‌های اورژانس به بیمارستان منتقل گردید و علت دقیق این حادثه توسط عوامل انتظامی در دست بررسی است.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.