صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سپاه امام‌رضا(ع) با صدور اطلاعیه‌ای، از ملت شریف ایران و به‌ویژه مردم انقلابی استان خراسان‌رضوی برای شرکت در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سپاه امام‌رضا(ع) با صدور اطلاعیه‌ای، از ملت شریف ایران و به‌ویژه مردم انقلابی استان خراسان‌رضوی برای شرکت حماسی و پرشور در انتخابات ریاست‌جمهوری دعوت کرد.

در این اطلاعیه، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای پرواز اردیبهشت آمده است:

«ملت بزرگ ایران بار‌ها در آزمون انتخابات که صحنه عزت و اقتدار نظام اسلامی را به نمایش می‌گذارد، سربلند بیرون آمده و این بار نیز حماسه تشییع شهدای خدمت را با حضور پرشور و حماسی در انتخابات تکمیل خواهد نمود.

مردم عزیز ایران اسلامی خوب می‌دانند که سرافرازی نظام جمهوری اسلامی و نشستن بر بام قله‌های افتخار، با مشارکت حداکثری یکایک مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب درهم تنیده است که البته انتخابات از مهم‌ترین این عرصه‌هاست.

راز سربلندی ملت ایران در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، ولایت‌مداری و داشتن روحیه بسیجی است که توانسته با شناخت دقیق و مدیریت صحنه‌ها بر دشمن فائق بیاید.

پاسداران، ایثارگران، خانواده‌های معزز شهیدان و همه بسیجیان و مردم ولایت‌مدار خراسان‌رضوی، بر میثاق مجدد خود با ولی‌امرشان و شهدای گلگون‌کفن تاکید کرده و با حضوری مثال‌زدنی دشمنان را به تعجب و حیرت فروخواهند برد.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.