صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استاندار خراسان‌رضوی گفت: استخدام در نظام جمهوری اسلامی با بقیه نظام‌ها متفاوت است. این نظام مقدس، نتیجه ریخته‌شدن خون‌های پاک و انجام مبارزات و تلاش مبارزان است و خدمت در این نظام عادی نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری امروز ٧ تیرماه در همایش «میثاق خدمت»، اظهار کرد: استخدام در نظام جمهوری اسلامی با بقیه نظام‌ها متفاوت است. این نظام مقدس، نتیجه ریخته‌شدن خون‌های پاک و انجام مبارزات و تلاش مبارزان است و خدمت در این نظام عادی نیست.

وی افزود: همچنین این نظام تعالی‌بخش است و نقطه تمایز این نظام با نظام‌های دیگر همین است؛ لذا ما مستخدم این نظام هستیم.

استاندار خراسان‌رضوی ادامه داد: در بدو استخدام در همه تشکیلات‌ها تلاش می‌شود که نیروهای خوب از نظر هوش، استعداد و سلامت استخدام و وارد مجموعه شوند. البته باید گفت که خصوصیات افراد در آزمون‌ها و مصاحبه‌ها قابل‌احصا نیست. 

وی ادامه داد: بنده به عنوان خدمتکار این نظام که ۴٣ سال در سپاه خدمت کردم، می‌گوییم که شناخت میدانی مهم است. همچنین برای خدمت تعالی‌بخش باید در مسیر آن قرار بگیریم تا اثرپذیری بیشتری داشته باشیم. لذا باید رابطه دستگاه‌های اداری با کارمندان رابطه‌ای تعالی‌بخش باشد. نواقص من را تشکیلاتی به نام سپاه، تکمیل کرد و این نهادهای مقدس را می‌توان به عنوان الگو قرار دهیم.

گفتنی است در ادامه این همایش، کارمندان استخدام‌شده از طریق آزمون‌های سراسری سوگند خدمت قرائت کردند.

همچنین در این مراسم، از کارمندان تقدیر شد و نخستین آیین میثاق خدمت با رونمایی از تمبر آن در این مراسم، برگزار شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.