صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استودیو انتخابات خراسان‌رضوی ویژه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور مسئول کمیته سیاسی ستاد انتخابات استان برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر فریدنیا با حضور در استودیوی انتخابات استانداری خراسان‌رضوی که ویژه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در محل استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد، اظهار کرد: هیئت اجرایی فرایند انتخابات آماده برگزاری انتخاباتی پرشور در روز ۸ تیر ساعت ۸صبح خواهد بود. ۴ هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی در استان مستقر هستند که ۳ هزار و ۵۰۸ شعبه ثابت و ۱۰۵۹ شعبه سیار خواهند بود.

وی افزود: بیشترین شعب اخذ رأی در مشهد با تعداد هزار و ۹۲۰ شعبه خواهد بود. توزیع اقلام تعرفه و دستگاه احراز هویت در تمامی شعب انجام شده و از فردا ۴ صبح، آماده تحویل به عوامل شعب خواهد بود. فردا رأس ساعت ۶ صبح دستگاه احراز هویت روشن می‌شود و صورت‌جلسه در ساعت ۷ صبح خواهد بود. ۸ صبح فردا تمامی شعب در خراسان‌رضوی آمادگی کامل جهت اخذ رأی را خواهند داشت.

مسئول کمیته سیاسی ستاد انتخابات خراسان‌رضوی، با اشاره به اینکه هر فرماندار، اتاق وضعیت دارد، بیان کرد: اتاق وضعیت در ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها را خواهیم داشت. شماره تماس ۱۱۱ و ۳۲۰۵۱ آماده پاسخگویی به شکایات شهروندان در سراسر استان خواهد بود. نماینده نامزد‌ها در شعب حضور دارند تا فرایند رأی‌گیری و شمارش آرا را رصد کنند.

فریدنیا در ادامه گفت: فرایند شمارش آرا به صورت دستی است و آمار به صورت متمرکز توسط وزیر کشور یا سخنگوی ستاد انتخابات کشور، اعلام می‌شود و آمار به صورت شهرستانی نیست.

وی افزود: در دوره قبل ریاست‌جمهوری، در استان ۵۴/۶ درصد مشارکت داشتیم؛ در این دوره، با توجه به ترکیب نامزد‌ها و رقابت، پیش‌بینی می‌شود آمار مشارکت بالاتر خواهد بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.