صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در این مطلب به بررسی ۱۰ گوشی موبایل پرفروش در یکی از وب سایت‌های آنلاین فروش گوشی موبایل پرداخته شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، گوشی موبایل نوکیا مدل ۱۰۵، ۲۰۲۳ دو سیم کارت پرفروش‌ترین گوشی در یکی از وب سایت‌های آنلاین فروش گوشی موبایل است. قیمت این موبایل یک میلیون و ۲۷۵ هزار تومان است. 

دومین گوشی پرفروش، شیائومی مدل ردمی نوت ۱۳ دو سیم کارت با ظرفیت ۲۵۶ و RAM ۸ گیگابایت است که قیمت ۱۰ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. 

سومین گوشی پرفروش این سایت گوشی نوکیا مدل ۱۰۶، ۲۰۲۳ دو سیم کارت است که با قیمت یک میلیون و ۴۱۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. 

چهارمین گوشی پرفروش نیز سامسونگ مدل گلکسی S۲۳ FE دو سیم کارت با ظرفیت ۲۵۶ و RAM ۸ گیگابایت و قیمت ۲۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. 

پنجمین گوشی پرفروش نیز متعلق است به گوشی سامسونگ مدل گلکسی A۱۵ با دو سیم کارت و ظرفیت ۱۲۸ و RAM ۴ گیگابایت است که ۸ میلیون و ۱۹ هزار تومان قیمت دارد. 

گوشی موبایل آلکاتل مدل ۱۰۶۹ دو سیم کارت با قیمت ۸۱۷ هزار تومان ششمین گوشی پرفروش این وب سایت است. 

هفتمین گوشی پرفروش نیز گوشی ناتینگ مدل Phone ۲a با ظرفیت ۲۵۶ و RAM ۱۲ گیگابت است که قیمت ۲۱ میلیون و ۸۹۹ هزار تومان قیمت دارد. 

هشتمین گوشی پرفروش نیز داریا مدل bond ۵G نام دارد که دو سیم کارت دارد و ظرفیت ۲۵۶ و RAM ۸ گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی دارد. این گوشی ۷ میلیون و ۵۸۹ هزار تومان به فروش می‌رسد. 

شیائومی مدل ردمی A۳ دو سیم کارت با ظرفیت ۱۲۸ و RAM ۴ گیگابایت نهمین گوشی پرفروش است که با قیمت ۵ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. 

دهمین گوشی پرفروش هم شیائومی مدل پوکو C۶۵ با دو سیم کارت است که ظرفیت ذخیره سازی ۲۵۶ و RAM ۸ گیگابایت است و ۸ میلیون و ۲۹۹ هزار تومان قیمت دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.