صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جزییات ربودن مرد جوان توسط ۲ شرور خطرناک

  • کد خبر: ۲۳۶۰۲۵
  • ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵
۲ شرور خطرناکی که مرد جوان را به قصد ضرب و جرح به پارک جنگلی چیتگر ربوده بودند، با هوشیاری پلیس جنایی تهران دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، چندی قبل مرد جوانی به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، گفت: در محله ورد آورد در حال پیاده‌روی بودم که ناگهان ۲ اراذل و اوباش به قصد مزاحمت به من فحاشی کردند و مشاجره لفظی میان ما شکل گرفت که در ادامه ناگهان به سمتم آمدند و با تهدید چاقو من را سوار بر خودروی دنا مشکی رنگ خود کردند. آنها من را به حوالی پارک جنگلی چیتگر بردند و هدف ضرب و جرح شدیدی قرار دادند؛ از ۲ مرد جوان به جرم آدم‌ربایی شکایت دارم.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادسرای امور جنایی، تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم برای بررسی‌های میدانی راهی محل وقوع جرم شدند و در نخستین گام با بازبینی دوربین‌های مداربسته موجود پلاک خودروی دنا را شناسایی کردند.

کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد آنها از اراذل و اوباش‌های خطرناک غرب تهران هستند.

تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با بازپرس جنایی راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای ۲ مرد جوان را دستگیر کردند؛ متهمان خیلی زود هدف تحقیقات قرار گرفت و در همان بازجویی‌های اولیه صراحتا به جرم ربودن مرد جوان و ضرب و جرح وی اعتراف کردند.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان یازدهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفتند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.