صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی، گفت: شرکت در انتخابات، پاس‌داشتن نعمت این نظام اسلامی و مصداق یک کار خیر است. از مردم می‌خواهم فردی را انتخاب کنند که در مقام رئیس‌جمهور، امین سرنوشت مردم باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی صبح امروز (۸ تیر ۱۴۰۳) با حضور در مسجد بنّا‌های مشهد، رأی خود را در صندوق چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری انداخت.

وی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنده از حضور ارزشمند همه برادران و خواهران همشهری و هم‌استانی تشکر می‌کنم که مایه افتخار نظام هستند و در این انتخابات شرکت می‌کنند. حضور فوق‌العاده این مردم که ظاهراً همیشه از میانگین کشور نیز بالاتر است، مایه افتخار خراسان و خراسانی‌هاست و خداوند به همه عزیزان ما در این عمل خیر اجر بدهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات، پاس‌داشتن نعمت این نظام اسلامی و مصداق یک کار خیر است و از خدا می‌خواهم که به همه عزیزان همشهری و هم‌استانی اجر جزیل عنایت کند. عزیزان ما با بصیرتی که دارند، فردی را انتخاب کنند که در مقام رئیس‌جمهور، امین سرنوشت مردم باشد و از همه مهم‌تر این است که هرکس از مردم، هر فرد را که انتخاب می‌کند، باید آن‌قدر او را امین بداند که سرنوشت خود، فرزندان و عائله کشور را به او امانت بدهد. از مردم می‌خواهم اگر در این حد فردی را امین می‌دانند، به او رأی بدهند.

وی ادامه داد: این جریان امین‌بودن خیلی مهم است؛ چون سرنوشت مردم ما به عنوان زمینه حیات آن‌ها در دستان رئیس‌جمهور قرار می‌گیرد. ان‌شاءالله عزیزان ما در انتخاب گزینه خود این مطلب را رعایت کنند تا عمل آن‌ها به عنوان یک عبادت محسوب شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن تجلیل از دست‌اندرکاران برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان، تصریح کرد: آنچه مهم است، این است که در یک مدت کوتاه و باوجود نبود فرصت، این‌ها توانستند همه امکانات لازم را برای برگزاری یک انتخاب گسترده و باشکوه فراهم کنند. ما امروز در شهر و استان خودمان شاهد برگزاری یک انتخابات کامل و تمام‌عیار هستیم درحالی‌که فرصت برای برگزاری آن بسیار کوتاه بوده است. از همه دست‌اندرکاران و مدیران این قضیه تشکر می‌کنم و ان‌شاءالله خداوند عالم به همه آن‌ها اجز جزیل عنایت بفرماید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.