صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سید حسین حسینی همچنان مجوز لازم را برای بازگشت به استقلال دریافت نکرده و برای رسیدن به این مهم باید تلاش کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، هواداران استقلال یک سال پیش در چنین ایامی با انتقاد‌های تند در صفحات مجازی خواستار جدایی سید حسین حسینی از این باشگاه بودند. در آن ایام کانال‌ها و شبکه‌های نزدیک به تیم استقلال که تحت عنوان هواداری فعالیت می‌کردند اعتقاد داشتند که حسینی باید از این باشگاه برود و حتی مدیران سابق استقلال مذاکراتی با علیرضا بیرانوند انجام دادند تا شاید این دروازه‌بان را به خدمت بگیرند، اما درنهایت حسینی در استقلال ماند و با کاهش دستمزد خود توانست نظر مدیران این باشگاه را برای تمدید قرارداد جلب کند.

این تصمیم ابتدا با واکنش‌های منفی هواداران استقلال مواجه شد، اما با شروع فصل ماجرای به گونه دیگری به سود حسینی تغییر کرد و این دروازه‌بان با واکنش‌های خوب و کلین شیت‌های متعدد تبدیل به مرد اول این تیم شد تا دوباره جای خاصی در دل هواداران این باشگاه باز کند.  

حسینی تا نقطه‌ای پیش رفته که حالا وقتی صحبت از جدایی احتمالی او به دلیل برخی مسائل غیرفوتبالی مطرح می‌شود برایش در فضای مجازی کمپین حمایت تشکیل می‌شود تا مدیران این باشگاه او را از دست ندهند. وضعیتی که کاملا با فصل پیش متفاوت است و حسینی را تبدیل به چهره‌ای کرده که در میان هواداران این باشگاه از محبوبیت بیشتری برخوردار شده است.



البته مسئولان باشگاه استقلال هم به دنبال آن هستند تا مجوز‌های لازم را برای تداوم حضور این دروازه‌بان دریافت کنند تا حسینی از استقلال جدا نشود. احتمالا دروازه‌بان خارجی که نیز اخیرا جذب شده به شکل قرضی به تیم دیگری خواهد رفت تا حسینی بتواند در ترکیب آبی‌ها به میدان برود، اما به هرحال بودن حسینی منوط به یکسری موافقت‌ها است و شاید اگر آقای شماره یک دچار بی احتیاطی نمی‌شد و  واکنش‌های عاقلانه‌تری نسبت به برخی مسائل از خود به نمایش می‌گذاشت اکنون با خیال راحت قرارداد خود را به ثبت رسانده بود.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.