صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

باشگاه پرسپولیس قید جذب ستاره جوان آلومینیوم را زد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی لیموچی بعد از درخشش در ترکیب آلومینیوم با پیشنهادات زیادی از سوی تیم‌های لیگ برتری مواجه شده، اما چون تحت قرارداد باشگاه آلومینیوم است باید تابع این باشگاه باشد.

در همین راستا نیز دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس پیشنهادات خود را برای جذب این بازیکن به باشگاه اراکی اعلام کردند، اما هیچ باعث نشد باشگاه آلومینیوم راضی به از دست دادن لیموچی شود.

پرسپولیس برای جذب او حاضر شده ۱۰ میلیارد پول رضایت نامه بدهد و از طرفی سپاهان هم دو بازیکن خودش را برای معاوضه پیشنهاد داده است. باشگاه اراکی به دنبال رقم ۲۵ میلیاردی برای پول رضایت نامه لیموچی است و در این شرایط هر دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس عقب نشینی کرده اند. از طرفی نیز مجبتی حسینی خواستار ماندن لیموچی در تیمش شده و خود این بازیکن هم مدعی شده اگر دستمزدش را افزایش دهند در اراک خواهد ماند.

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس از چند روز پیش در تدارک جذب جواد آقایی پور مهاجم استقلال خوزستان بود که در این انتقال ناکام ماند. نکته جالب توجه اینکه باشگاه سپاهان و استقلال هم به دنبال جذب آقایی پور بودند اما پیشنهاد پرسپولیس خیلی چشمگیر تر بود.

از این جهت که هوادار متمول پرسپولیس در کانادا به شدت از عملکرد آقایی پور خوشش آمده بود و از این رو در تماس با وی یک پیشنهاد وسوسه انگیر به او داده بود.

 اما از آنجا که یکی ایجنت از دو هفته پیش مقدمات حضور آقایی پور را در یک تیم روسی فراهم کرده بود او نتوانست به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ مثبت دهد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
الف شاهین
۰۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
بعضی نکات من در اوردی در فوتبال ایران حاکم است که غیر قبل بباور البته با تین بازتر طلخته فوتبال قفل زدن بر درا بازار هم خوبست وهم بد خوبیش از ان جهته که با وضعیت اقتصادی ما وفقری که بر جامعه ماحاکم است وناتوانی مالی باشگاهها فشارا کمنر میکند واما بدیش هم اینه که بازیکنای لیگمان جذب کشورهای دیگر میشوند واز پویاییه لیگ کاسته میشود اگر بگذلرند باظگاهها روی پای خود بایستند ودرامدشان را دستبرد نزنند وضع مالیه باشگاهها ی کشود هم عالی می سود
ارتش سرخ
۰۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
لیموچی که می‌گفت با افتخار پرسپولیس ام، مثل اینکه اینم تو زرد داره درمیاد.
تب قرمز
۰۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
آقائی پور لگد زد به بخت خودش، دیگه همچی شانسی در خانه اش را نمیزنه یکروز میفهمه که دیگه دیره، چه ایجنت منگولی داره این بابا.
ارتش سرخ
۰۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
بهترین موقعیت را از دست داد با اینکار تیم ملی رو هم از دست داد واقعا"مدیر برنامه و مشاورین خیلی ابلهی دارد می‌توانست با انتخاب درست سالها در تیم ملی آقائی کند حالا دیگه رفت بدیار رفتگان
سالار
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
پرسپولیس باید سریعا گوهری رو برگردونم و اصلا با آلومینیوم مماشات نکنه و...
چرا فقط پرسپولیس باید به تیمهای دیگه حال بده و بازیکن بده.انا تیمهای دیگه بی ظرفیت و...